سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در گفتار دیگرى که از این مقوله است فرمود : ] از مردمان کسى است که کار زشت را ناپسند مى‏شمارد و به دست و زبان و دل خود آن را خوش نمى‏دارد ، چنین کسى خصلتهاى نیک را به کمال رسانیده ، و از آنان کسى است که به زبان و دل خود انکار کند و دست به کار نبرد ، چنین کسى دو خصلت از خصلتهاى نیک را گرفته و خصلتى را تباه ساخته ، و از آنان کسى است که منکر را به دل زشت مى‏دارد و به دست و زبان خود بر آن انکار نیارد ، چنین کس دو خصلت را که شریف‏تر است ضایع ساخته و به یک خصلت پرداخته ، و از آنان کسى است که منکر را باز ندارد به دست و دل و زبان ، چنین کس مرده‏اى است میان زندگان ، و همه کارهاى نیک و جهاد در راه خدا برابر امر به معروف و نهى از منکر ، چون دمیدنى است به دریاى پر موج پهناور . و همانا امر به معروف و نهى از منکر نه اجلى را نزدیک کنند و نه از مقدار روزى بکاهند و فاضلتر از همه اینها سخن عدالت است که پیش روى حاکمى ستمکار گویند . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 90 آذر 13 , ساعت 3:12 عصر

باز هم دلتنگی..

باز هم نگرانی فردا...

باز هم گریه....

این بار جنس دلتنگی هام عوض شده...

این بار برای تو گریه نمیکنم....

این بار اشکهام تو رو صدا نمیزنن....

این بار دلم از تو حرف نمیزنه...

این بار... .

این بار قلبم با صدای بلند خودم رو صدا کرد...

این بار بهم گفت تو خیلی فقیری...

این بار بهم گفت تو خیلی نا مردی..

بهم گفت چرا با منی که قلب تو ام حرف نمیزنی...

چرا با قلبهایی که تو سینه ی دیگران میتپه نجوا میکنی... اما منو رها کردی..

مگه من برای تو نمیتپم...

مگه من به خاطر تو یک لحظه هم نخوابیدم...

مگه من همه ی حرفهام رو به سراسره وجودت نرسوندم..

پس چرا نگام نمیکنی..

پس چرا نگام نمیکنی تا بهت بفهمونم هر چی که از دیگران طلب میکنی منم دارم..

بهترش رو هم دارم..

بهم گفت تو مثه یه کوزه ی آبی هستی که توش پر از آبه ولی لبش خشکه..

یه تکون به خودت بده..

اون وقت آب به لبات میپاشه و میفهمی که توی دلت چه خبره..

میفهمی این همه تشنگی بی دلیل بوده..

میفهمی اون چیزی رو که از دیگران میخواستی، خودت یه دریاشو داری..

اما تو....

اما تو اصلا یه بار هم گوش ندادی که من چی میگم..

همیشه جاری باشید..

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ