سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین دانش آن است که سود بخشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 89 تیر 24 , ساعت 6:37 عصر

چرا چشم دلمون کوره؟..

تا حالا به این فک کردین؟..

دیشب داشتم به همین فک میکردم .. که اصلا باز بودن چشم دل یعنی چی؟..

 

میدونین چیه؟.. من فک میکنم این که آدم از زندگی دیگران درس بگیره خودش یکی از مصداقهای باز بودن چشم دله..

البته میدونم که ارتباط از عالم ناسوت به عالم ملکوت مصداق اصلیه اونه ..

ولی به همون اندازه ای که میفهمیم ، فک میکنم مصداق خوبی باشه..

دیشب به زندگی رفیقم فک میکردم ..

اون الان ازبعضی چیزا خسته شده..

چون فک میکنم همون بعضی هارو  رو نفهمیده که چیه؟..

من این رو تو زندگی اون حس کردم .. ودعا میکنم که نه فقط من بلکه همه ی دوستام به بهترین نحو ممکن زندگی کنن ..

حیف که نمیتونم بگم چیه وگرنه میگفتم تا شما هم روشن بشین..

چشماتون رو باز کنید ..... این هزار بار... بعد نگی که نگفتی..

 خوب تر نگا کن... میبینیش؟..

بهترین درسها رو میشه تو زندگی آدمای اطرافمون پیدا کرد ..

خوب نگاه کنیم .. خوب تجزیه کنیم..خوب قضاوت کنیم..

این کار حد اقل تو زندگی شخصی مون مؤثره..

فعلا زیاد صحبت نمیکنم ..

همیشه جاری باشید.

 

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ