سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در دوستِ بخیل، خیری نیست . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 88 شهریور 18 , ساعت 3:14 عصر

قوچانی: کروبی را بازداشت کنید من فقط بیانیه های او را می نوشتم .
محمد قوچانی سردبیر روزنامه اعتماد ملی که از چندی پیش در زندان به سر می برد، خواستار بازداشت مهدی کروبی شد.
به گزارش سحام نیوز، کاظم جلالی عضو کمیته ویژه مجلس برای بررسی بازداشتی های اخیر، با اشاره به دیدار اخیرش با محمد قوچانی گفت: قوچانی با قبول نگارش بیانیه های کروبی اعلام داشته است که مطالب و بیانیه های مطرح شده توسط مهدی کروبی و مشاورانش دیکته می شد و من فقط آنها رابه نگارش در می آوردم.
قوچانی ضمن ابراز ناراحتی از دلیل بازداشتش اعلام کرده است که «مقصر اصلی کروبی است بروید او را بگیرید هر چقدر برای کروبی محکومیت صادر کردید من نصفش را قبول می کنم.»
گفتنی است کروبی قبل و بعد از انتخابات چند بیانیه تند در مورد تقلب در انتخابات صادر کرده بود که اشاره محمد قوچانی به این بیانیه ها بوده است. طفره رفتن قوچانی از مسئولیت عملکرد خود در حالی است که وی به همراه پدر همسر خود (عماد باقی)و شماری از عناصر همسو نقش مؤثری در ایجاد انحراف و تحریک کروبی به رفتارهای ساختارشکنانه و انتحاری داشته است. عیسی سحرخیز، حق شناس، عبدی و کرباسچی از دیگر عناصر افراطی بودند که به تدریج با گردآمدن در اطراف کروبی، وی را ایزوله کرده و نقشی فراتر از تأثیرگذاری حزب اعتماد ملی، در اطراف دبیر کل حزب ایفا کردند.
اعتراف قوچانی به نگارش بیانیه های کروبی ثابت می کند که برخی تحلیل های قبلی مبنی بر اینکه کروبی بیانیه های منتشره را خود نمی نویسد بلکه به نام او می نویسند، تأیید می کند.

منبع:http://www.kayhannews.ir/880605/2.htm



لیست کل یادداشت های این وبلاگ